niedziela, 19 października 2014

Wiadomość

Witam wszystkich bardzo serdecznie (:

Pisze tą notke ponieważ dużo osób mi pisze na gg na tt na blogu kiedy nowy rozdział na very crazy duo (...)
< UWAGA TO JEST TYLKO DLA CZYTELNIKÒW O MOCNYCH NERWACH >

Zawieszam bloga.

Jak wiecie prowadze dwa blogi i pisząc je wszystkie pomysły mi się plątał, może tu to dodam? może tu?... grrr to było męczące ;-;

Dlatego postanowiłam że na początek skończe jeden opowiadanko potem drugie. Nie gniewajcie się na mnie za to ale lepiej żebym na razie nie pisała beznadziejnych rozdziałów bo potem nie umiałabym tego ogarnąć. Dlatego najpierw skończe niebieskookiecudo a potem verycrazy.

Jeżeli chcecie mi pomóc i troche wam , żebym szybciej skończyła tamto opowiadanie i zajęła się tym to musicie komentować niebieskookiecudo ;D im więcej komentarzy tym szybciej pisze co się równa z tym że szybciej go skończe i zajme się tym. Więc zapraszam na www.niebieskookiecudo.blogspot.com

Mam nadzieje że ktoś zacznie go czytać i będzie go regularnie komentować, to dla mnie bardzo dużo znaczy.

Mam nadzieję że zrozumiecie mnie i będziecie mnie wspierać w pisaniu,czytaniu i podejmowanych przeze mnie decyzjach.

Mam nadzieje do szybkiego zobaczenia (:
Komentujcie mojego drugiegi bloga :*

3 komentarze:

CZYTASZ = KOMENTUJESZ !!!