wtorek, 4 marca 2014

Ważne !

Siemka wszystkim ;D mam dwie ważne sprawy do was , otóż :

Po pierwsze- Bardzo chcę wam podziękować za prawie 7tys. wyświetleń <3 KOCHAM WAS ZA TO ;* , a drugie - muszę przyznać że ostatnio się na was bardzo zawiodłam ;( . Zauważyłam że coraz więcej osób wchodzi na bloga, ale coraz mniej jest komentarzy co mnie bardzo bardzo smuci :( . Przez to tracę wenę.. Teraz nie mam już pomysłu na dalszą akcję. Więc chcę was poprosić że jeżeli czytacie rozdział to zostawiajcie komentarz. Nie musi to być mega długi ale zwykły czy wam się podoba czy nie ( np. fajny , super, ciekawy ale też może być nudny, albo coś. Mogą być także i buźki ;D, ;), ;*, <3 / :(, ;0,  :/ .) Zapewne także prowadzicie swoje blogi i wiecie jaka jest radocha z komentarzy, a czym ich jest więcej to aż chce się dalej pisać . Mam nadzieję że zrozumieliście o co mi chodzi i zaczniecie komentować moje rozdziały ;) Zależy mi na tym.

BARDZO WAS KOCHAM XX ;*

PS. Myślę nad utorzeniem nowej zakładki "Wasze Pytania" co o tym myślicie ? :p

7 komentarzy:

  1. Rozumiem Cię w zupełności, wiem jak się czujesz, mam podobnie :/ Ja się postaram komentować :D
    Myślę, że ta zakładka to całkiem dobry pomysł :)
    Czekam na nn ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wasze pytania myśle ,że to będzie super
    Czekam na rozdział

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym serdecznie zaprosić na II rozdział mojego nowego opowiadania o nastolatce :) http://milosc-wybaczy-wszystko.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Postaram się pod każdym postem komentować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem to :P Zapraszam na http://tancemdoszczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję źe wena bd bardzo szybko i coś dodasz a tym czasem zapraszam na swojego bloga -----> http://one-direction-our-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

CZYTASZ = KOMENTUJESZ !!!