niedziela, 12 stycznia 2014

..LIEBSTER AWARDS..

OMG ! Słuchajcie bardzo bardzo się cieszę że dostałam aż trzy nominowania!!. Jestem mega szczęśliwa i to tylko dzięki wam. Więc jestem wam bardzo wdzięczna, Dziękuję ;*

Do Liebster Awards nominowane są blogi o mniejszej ilości obserwatorów, aby można było je rozpowszechniać. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań osoby, która cię nominowała. Następnie nominuje się 11 blogów (trzeba ich o tym poinformować i zadać 11 pytań)  
Nie wolno nominować bloga, który nominował ciebie. :) 
  TO ZACZYNAMY !!


1.Co sprawia że twoje życie jest kolorowe?
  otóż sprawiają to moi przyjaciele i rodzina oraz niezastąpiony zespół ONE DIRECTION ;)
2.Piosenka do której masz szczególny sentyment?
  Bednarek- Cisza 
3.Jak zaczęła się twoja droga z blogiem?
  Zaczęło to się tak.. pewna moja koleżanka na gg wysłała mi link z opowiadaniem o Zaynie ( gdyż ona go ubóstwia xx ) i jakoś od tego momentu zaczęłam czytać blogi. Po jakimś czasie uznałam że mam strasznie dużo pomysłów na tego typu blogi. Więc postanowiłam się sprawdzić czy dam rade, no i tak wyszło że piszę bloga xd 
4.Jaką szaloną rzecz zrobiłaś w ciągu swojego życia?
 Och dużooooo ich było naprawdę. Ale jak teraz sobie myślę to chyba to że związałam się z jednym chłopakiem ;(
5. Czy przyjaciele mają szczególną role w twoim życiu?
  Oczywiście że Tak ! 
6.Czy pisanie bloga sprawiło że twoje życie się zmieniło?
  Wiecie co .. tak . Lecz są tego wady i zalety. Wadami jest to że mam mniej czasu dla rodziny, naukę i wogule dla siebie, a zaletą jest to że jakoś chyba bardziej zżyłam się z One Direction.
7.Czego nie tolerujesz?
  Przede wszystkim nie toleruje fałszywych ludzi i kłamstwa.
8.Co sądzisz o ' hejtach ' ?
  Ja osobiście uważam że osoby hejtujące innych im po prostu zazdroszczą.  Typu hejty na 1D.. hejterzy zazdroszczą im że mają dużo fanów, kasy i że to że są sławni. Dla mnie to beznadzieja..
9.Ulubiony film?
  Obecnie This Is Us <3 oraz nwm czemu ale Titanic , zawsze przy nim płaczę xd
10.Jak byś wygrała 10.000zł na co byś je wydała?
  Przeprowadziłabyś się do Londynu i bym kupiła sobie kilka biletów VIP na koncerty chłopców ;D
11.Jak wyglądały twoje początki z prowadzeniem bloga?
  Na początku klapa. Pierwszy blog był porażką bo miałam fajny temat na niego ale później nie miałam co w nim pisać. A więc założyłam nowego bloga xx


1.Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
  Ponieważ bardzo spodobały mi się blogi innych o chłopcach , więc postanowiłam ja spróbować.
2.Czy uprawiasz jakiś sport?
  Hmm... jeżdżę na rowerze, rolkach w lato , zimą łyżwy , i tak ogólnie to lubię siatkę i ping ponga xd
3.Jakie piosenki wywołują u ciebie miłe wspomnienia?
   Wszystkie piosenki East West Rockers xx
4.Co jest twoją inspiracją w pisanie?
 Szczerze to nwm xd 
5. Jaki jest twój ulubiony kolor?
 różowy, fioletowy, niebieski i czerwony
6.Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?
  Bliscy i przyjaciele
7.Jakie jest twoje największe marzenie?
  Polecieć i zamieszkać w Londynie oraz spotkać One Direction *.*
8.Co skłoniło cię do tego żeby pisać bloga?
  Chciałam sprawdzić swoje umiejętności w pisaniu 
9. Czy sądzisz że przez bloga twoje życie się zmieniło?
  Tak 
10.Masz rodzeństwo?
  Yhym , brata.
11.Jakie kraje chciałabyś odwiedzić?
 Wielką Brytanie na pierwszym miejscu i Francję

Oraz ostania nominacja od www.mential-stories-from-me.blogspot.com ;)

1.Co myślisz o Miley Cyrus?
  Ymm.. dla mnie jest DZIWNA . chce być taka fajna ale jej się to troszku nie udaje xd
2. której tzw ' gwiazdy ' nie lubisz?
  Nie lubię TAYLOR SWIFT ( przepraszam jeśli kogoś uraziłam czy coś ) i nie przepadam za Miley Cyrus.
3.Masz w domu telewizor?
 HaHa nawet pięć xd ;D
4.Ulubiony przedmiot?
  Nie mam ulubionego, ale lubie religię i WOS bo można sobie pogadać na lekcji xd
5.Lubisz tańczyć?
  Nwm czy mój ' taniec ' można nazwać tańczeniem xd , ale czasem lubiem xdd ;)
6.Z jakiej przeglądarki korzystasz?
  Mozilla Firefox
7. Ulubiony film na yt?
  One Direction - Talk Dirty < 33333
8.Ulubiony koleś z 1D?
  Harry Hazza Styles xx ;*
9.Ulubiona piosenka?
  Teraz jakoś mnie naszło na Over Again i Right Now  1D.
10. Gdzie widzisz się za 10 lat?
   W Londynie xd hahah ( oby ;p )
11.Ile masz lat?
   15 ;d

A więc teraz czas na nominację. Wiem że powinnam przy każdej nominacji dodać po 11 blogów, ale niestety nie obserwuje ich aż tylu. Mam nadzieję że zacznę ich więcej czytać i z każdym moim następnym Liebster Awards xx będzie ich więcej ;p. Więc teraz wymienię tylko 11 :

Moje pytania :
1.Jak masz na imię?
2.Czytasz jakieś gazety? Jak tak to jakie?
3.Twój idol/idolka ?
4. Gdzie mieszkasz?
5.Ulubione seriale?
6.Ulubiony zespół muzyczny?
7.Z jakiej sieci masz telefon?
8.Co cię skłoniło do pisania bloga?
9.kiedy się urodziłaś?
10.Opisz  krótko swój wygląd?
11.Co byś zrobiła gdybyś wygrała 100.000zł ?. Na co byś je wydała?

No to chyba wszystko , papatki <3

1 komentarz:

  1. Dzięuję za nominację! :)


    Zapraszam na nowy rozdział, który właśnie się pojawił. :)
    http://all-our-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

CZYTASZ = KOMENTUJESZ !!!